Avea- Yuh Be!!!


Avea 4440500 diye bir numaradan iki haftaya bir arıyor ve otomatik sesli kadın bir de utanmadan reklam yapmak için rahatsız ettikleri telefon görüşmesinden ücret almayacaklarını gururla söylüyor!

Geçenlerde çantadayken yanlışlıkla açılan telefonda kadın konuşmasını bitirdiğinde ancak telefonu alabilmiş şunun için bire bunun için ikiye demişti, ben de anlayamadığım için herhalde tekrar dinleme 1 dir diyerek basmış ve o andan itibaren tüm kamu tarifesine geçmiştim:) Ama bu seferki konu farklı:

Hem Turkcell hattım var, hem avea.

Sabah yine telefonum çaldı, ama Turkcell!! Avea kadını yine başladı bi dakkada bilmem ne servisini tanıtacağım diye, kapattım.

Başta Ave'nın Turkcell hatlara da dadandığını düşünerek, yuh be şeklinde yayınladım yazıyı ama sonra fark ettim ki, Avea hattım kapalı olduğu için Turkcell'e yönlendirmeden dolayı böyle bir durum ortaya çıktığını farkettim.

Ama bu sefer de aklıma şöyle bir soru takıldı: avea hattımı aradığında gururla ücretsiz diyen avea bu gereksiz arama turkcell hattıma yönlendirildiği için ondan ücret alacak mı? Muhtemelen evet!

İlginç!

Yorumlar

Popüler Yayınlar