Pamuğuma



Sevgili Pamuğum,

Seninle vakit geçirmeye biraz mecburiyet biraz inat yüzünden başladım ve hep bir gün seni seveceğimi düşündüm. Doğrusu ilk başlarda güzel vakit geçirdiğimize de inanıyordum çünkü senden önce başkalarını da sevmiştim ama iyi sonuçlanmamıştı :( Ama sen de diğerleri gibiymişsin!

Yok yok daha açık yazmak lazım,

Nilüfere kızıp Pamukkaleye geçtim bir yıl önce, bu arada sistemde yazana göre şaka maka tam 24 nisan 2011 de almışım ilk bileti. Tesadüfe gel!

Her neyse Nilüfere kızıp Pamukkaleye geçtik de noldu? Kavacık'ta olması bir avantajdı, alibeyköye taşındı, bununla ilgili söyleyecek çok bişey yok ama kötü oldu.

Hem Kavacık hem Alibeyköy'de ise her zaman servis bekledim Ankara dönüşünde. Yarım saat, 45 dakika, Allah ne verdiyse.

Bundan bir önceki gidişimin dönüşünde de uzuuuun bir süre yanlış hatırlamıyorsam 35-40 dakka servis beklemiştim, üstüne üstlük servis sorumlusu da aptal yerine koymuştu, o zaman şikayetmi bildirdiğimde pamukkaleden arayıp sorunumu dinlemişlerdi. Bir psikolog olarak pamukkale, dinler dinler çözümü sen bulursun.

Ve dün de 19 arabası 19.20de kalktı. Açıklama: geç gelecek. Tamam. Sebep: Bilmiyorum ama tahminim 23 nisan sebebiyle her dakikaya sefer koyup uygun peron olmadığını unutmaları!


LigTV'li otobüste bir film izlemek için bin takla attım. ekranlar çalışmıyor, film kitleniyor. Twitterda bunu yazdığımda da bugün aradılar ve LİgTVye geçişten dolayı bazı aksaklıklar varmış mış mış. Daha iyisi için çalışıyorlarmış mış mış. Tamam.

Ve Alibeyköye varış.
Servis ne zaman gelecek?
Otobüsünüz ne zaman geldi? - Bir müşterinin sinirlenmeden bekleme süresini ölçmüşler sanırım.
Yeni geldi ama Ankarada da 20 dk rötar yaptı.
Üzgünüz 25 dk sonra kalkacak.
Servis 32 dk sonra kalkar. 
Velhasılı pamuğum, çok üzgünüm, Behlül kaçar.


Yorumlar

Popüler Yayınlar