sevgili yapı kredi, taksitçi taksit yapar mı?


taksitçi Yapı Kredi'nin yeni kartı.

web sitesinde diyor ki:

taksitçi ile yurt içinde ve yurt dışında; kuaförde, eczanede, restoranda, kısacası “burada taksit yok” denilen her yerde, 100 TL ve üzeri peşin alışverişlerinizi belirli bir işlem ücreti karşılığında 3 taksitle yapabilir, üstelik World Üye İşyerlerinde yapacağınız taksitli alışverişlerinizde ekstra 3 taksit imkânından da faydalanırsınız. Diğer tüm alışverişlerinizde ise ödemenizi peşin ya da World Üye İşyerlerinde mevcut taksit imkânlarıyla yaparsınız.

berbere/kuaföre 20 liradan fazla para vemediğim, eczaneden sgk sağolsun 100 lira ödemeli alışveriş yapmayışım 100 lira hesap ödediğim günlerin sayılı olmasını bir yana bırakıp bu kartın benim için faydalı olacağını düşüneyim bir an. -ommmmmmmm- düşündüm.

olabilir, neden olmasın herkes benim gibi tüketici değil mutlaka ellerinde buna ilişkin veri vardır, ben hedef kitlede değilim o kadar.

ama fakat ve lakin pazarda ortaya çıkan taksitçi adam neyin nesi, kredi kartları pazarlarda da geçmeye başladı da benim mi haberim yok? ne kadar ommmmmmladıysam çözemedim ben bunu.

çözebilen var mı?

Yorumlar

Popüler Yayınlar