Pages

30 Nisan 2007

belediye ve teknoloji

bugün ankarayda yenimahalle belediyesinin aşağıdaki resimdeki uygulamasını gördüm,şaşırdım tebrik ettim:)
afferin!!

27 Nisan 2007

pardon hangi dil?

ülker golden reklamı türkçe golden diyor goldın demiyor
toybox reklamı toyboks diyor toybaks değil
kinder surprise reklamı sürpriz diyor sörpayz değil
kafam karıştı...
5Mayıs'ta bir ek: Alligator boyaya da aligatör boya diyorlar..

flörtözzzzzzzzzzzzzzzzzz

flörtözüm flörtözsün flörtözüz
bu ne yaaa!!

26 Nisan 2007

reklam fikirleri

bityeniği diye bir blog buldum bugün, doğar doğmaz gördüm hatta kendisini:)reklam fikri yayınlayanlarda bir artış mı var ne:) bit yeniğini de avea reklam fikri hazırlamaya davet ettim, bakalım davete icabet edecek mi:)

25 Nisan 2007

örtüşme

reklamfikirlerini fırata youthrep için gönderdiğim "Gençliğin yanında değil içinde" şeklindeki sloganın Star gazetesi tarafından "hayatın kıyısında değil tam ortasında" şeklinde kullanılmasından sonra başladım galiba, tabiiki star benim yolladığım slogana ulaşıp çalmadı:) ama böyle bir tesadüf hoşuma gitmişti... geçenlerde de avea için hazırladığım fikir turkcell tarafından benzer bir şekilde uygulandı. Bu da güzel bir gelişme.. Bugünde YouthRepin inno-tour için hazırladığı metnin benim youthrep için hazırladığım reklamla aynı dille başladığını gördüm ve bir kez daha sevindim:)bu yazı tarzı da çok sıra dışı bir tarz değil ama olsun yine de profesyonel firmaların kullandığı dili yakalamak da benim için güzel ve anlam ifade eden şeyler,güzel şeyler yani bunlar...

23 Nisan 2007

23 nisan


resme tıklarsanız büyük halinde göreceğiniz üzere ankara büyükşehir belediyesi 23 nisan etkinliklerine tüm halkı davet ediyor ama etkinlik tarihleri "24,25,26,27 Nisan"
Peki 23 Nisan nerde?? :)

15 Nisan 2007

nasıl bir habercilik

Hürriyet'in internet sitesinde cumhuriyet mitinginin fotohaberi için kullandığı görsel aşağıda, yakışmamış... haberi ilgi çekici bir resimle vermek yerinde bir karar olabilir, fakat böylesine hassas olduğunu iddia ettikleri bir konuda bu resim için bir şey diyemiyorum.
şimdi bunu okuyanlar aşağıdaki diğer yazıyla birleştirip mini eteğe de karşı deyyus derler belki ama gerçekten yakışmamış...

14 Nisan 2007

hatunların en güzel olduğu yaş


ekşisözlükte çok entrisi olan bi başlık var başlıkları altalta okumak diye bilen bilir
bunda başlığın kendisi güzel olmuş: hatunların en güzel olduğu yaş (24) cevabı verilen soru gibi durmuş güzel durmuş:)

12 Nisan 2007

fark nerede???

14 Nisan'da miting var,
farkında mısınız? diye soruyorlar
5 yıldır farkında olmayan kişiler şu anda mı farkına vaıyorlar? ve neden şimdi miting yapılıyor şu ana kadar yapılmadı da..
gerçi yapıldı, tuncay özkan bir iki kez yaptı buna benzer mitingler ama demekki o zaman o kadar farkında değilmiş kimse çok fazla katılım olmadı-olduysa da ben duymadım, yeni yeni uyanıyor halkımız...

Şu anki düşüncelerime göre önümüzdeki seçimlerde akpye oy vermeyeceğim fakat,
Neden siirt seçimleri iptal edilip Tayyip Erdoğan meclise girdiğinde,gireceğinde bu miting yapılmadı. "Bakın bu adamın kafasında örümcekler geziyor, bu adamı meclise sokmayalım" diye kimse niye miting yapmadı
yoksa kafasında örümcek gezen kişilerin meclise girmesi üstelik başbakan olması o kadar büyük birşey değil ama cumhurbaşkanı olması mı çok büyük bir şey.
hadi meclise girmesi engellenemedi,tayyip erdoğanın ve diğer akp milletvekillerinin orda durmamaları için yapılan miting sayısı beş yıl boyunca neden iki elin parmağını geçmedi???
ve mitingi düzenleyener,
ADD, yani Atatürkçü Düşünce Derneği... Bu mitingle alakası yok üniversiteye girdiğimden beri Atatürkçü olmaktan ziyade provokatif,Atatürk'ü putlaştıran, halbuki aslında Atatürk'le uzaktan yakından alakası olmadığını düşündüğüm bir oluşum... İçlerinde mutlaka gerçekten Atatürkçü olan, ya da bunlar Atatürkçü diyerek derneğe giren insanlar vardır, fakat nedense bir türlü bu derneğe inanamadım,güvenemedim...
Bu mitingde yapılan da "gaz,gaz ve yine gaz" vermek, Herhangi bir öneri yok şu olsun, bu olsun cumhurbaşkanı diye. Sadece ŞU OLMASIN deniyor. Böyle protesto olur mu hiç, Tayyip Erdoğan'a kızıyorlar "cumhurbaşkanı adayını 18 nisana kadar açıklamamak halka yapılan terbiyesizliktir, oldu bittiye getirmektir" diye. Bu eleştiri de ben de haklı olduklarını düşünüyorum, fakat bu eleştiriyi yapanların kendi adaylarını açıklamamalarına ne demeli?? Ben bulamadım ne diyeceğimi. En iyisi ben bir isim önereyim "Muazzez İlmiye Çığ". İsmiyle müsemma derler ya: Muazzez=Sevilen Sayılan Saygı Duyulan, İlmiye= İlim ile uğraşan hocalar sınıfı(Gerçi tdk sözlüğünde din işleri ile yazıyor ama olsun) Çığ=İrticayı ezecek. Gerçi isim analizi yaparken bazı sapmalar oldu ama yine de eğer bu yazıyı okuyan olursa maksadımı anlamıştır.
Ve son olarak Gereksindiği güç, damarlarındaki soylu kanda var olan kişilerin düzenlediği bu "miting"i heyecanla bekliyorum bakalım sonuçlar ne olacak...

10 Nisan 2007

05 Nisan 2007

şikayetim vaarr

efendim firmaları kendilerine şikayet etmeyiniz, başkalarına şikayet ediniz. kendileri zaten farkındalar ne yaptıklarının,ya da farkındalar mı acaba? turkcell ve işbankası ile ilgili iki problemim oldu ikisi dekendilerine ulaşmaya çalıştığımda çözülmedi ama sikayetvar.com a şikayet yazısı yazınca düzelttiler, şikayet var'ı hazırlayan gruba da böylece teşekkür etmiş olayım, ve bir gün firmaların reaktif değil proaktif olmaları için dua etmeye devam edeyim ben...
siz de erinmeyin şikayet var a yazın ben de iki kere işe yaradı:)