örtüşme

reklamfikirlerini fırata youthrep için gönderdiğim "Gençliğin yanında değil içinde" şeklindeki sloganın Star gazetesi tarafından "hayatın kıyısında değil tam ortasında" şeklinde kullanılmasından sonra başladım galiba, tabiiki star benim yolladığım slogana ulaşıp çalmadı:) ama böyle bir tesadüf hoşuma gitmişti... geçenlerde de avea için hazırladığım fikir turkcell tarafından benzer bir şekilde uygulandı. Bu da güzel bir gelişme.. Bugünde YouthRepin inno-tour için hazırladığı metnin benim youthrep için hazırladığım reklamla aynı dille başladığını gördüm ve bir kez daha sevindim:)bu yazı tarzı da çok sıra dışı bir tarz değil ama olsun yine de profesyonel firmaların kullandığı dili yakalamak da benim için güzel ve anlam ifade eden şeyler,güzel şeyler yani bunlar...

Yorumlar

Popüler Yayınlar