fark nerede???

14 Nisan'da miting var,
farkında mısınız? diye soruyorlar
5 yıldır farkında olmayan kişiler şu anda mı farkına vaıyorlar? ve neden şimdi miting yapılıyor şu ana kadar yapılmadı da..
gerçi yapıldı, tuncay özkan bir iki kez yaptı buna benzer mitingler ama demekki o zaman o kadar farkında değilmiş kimse çok fazla katılım olmadı-olduysa da ben duymadım, yeni yeni uyanıyor halkımız...

Şu anki düşüncelerime göre önümüzdeki seçimlerde akpye oy vermeyeceğim fakat,
Neden siirt seçimleri iptal edilip Tayyip Erdoğan meclise girdiğinde,gireceğinde bu miting yapılmadı. "Bakın bu adamın kafasında örümcekler geziyor, bu adamı meclise sokmayalım" diye kimse niye miting yapmadı
yoksa kafasında örümcek gezen kişilerin meclise girmesi üstelik başbakan olması o kadar büyük birşey değil ama cumhurbaşkanı olması mı çok büyük bir şey.
hadi meclise girmesi engellenemedi,tayyip erdoğanın ve diğer akp milletvekillerinin orda durmamaları için yapılan miting sayısı beş yıl boyunca neden iki elin parmağını geçmedi???
ve mitingi düzenleyener,
ADD, yani Atatürkçü Düşünce Derneği... Bu mitingle alakası yok üniversiteye girdiğimden beri Atatürkçü olmaktan ziyade provokatif,Atatürk'ü putlaştıran, halbuki aslında Atatürk'le uzaktan yakından alakası olmadığını düşündüğüm bir oluşum... İçlerinde mutlaka gerçekten Atatürkçü olan, ya da bunlar Atatürkçü diyerek derneğe giren insanlar vardır, fakat nedense bir türlü bu derneğe inanamadım,güvenemedim...
Bu mitingde yapılan da "gaz,gaz ve yine gaz" vermek, Herhangi bir öneri yok şu olsun, bu olsun cumhurbaşkanı diye. Sadece ŞU OLMASIN deniyor. Böyle protesto olur mu hiç, Tayyip Erdoğan'a kızıyorlar "cumhurbaşkanı adayını 18 nisana kadar açıklamamak halka yapılan terbiyesizliktir, oldu bittiye getirmektir" diye. Bu eleştiri de ben de haklı olduklarını düşünüyorum, fakat bu eleştiriyi yapanların kendi adaylarını açıklamamalarına ne demeli?? Ben bulamadım ne diyeceğimi. En iyisi ben bir isim önereyim "Muazzez İlmiye Çığ". İsmiyle müsemma derler ya: Muazzez=Sevilen Sayılan Saygı Duyulan, İlmiye= İlim ile uğraşan hocalar sınıfı(Gerçi tdk sözlüğünde din işleri ile yazıyor ama olsun) Çığ=İrticayı ezecek. Gerçi isim analizi yaparken bazı sapmalar oldu ama yine de eğer bu yazıyı okuyan olursa maksadımı anlamıştır.
Ve son olarak Gereksindiği güç, damarlarındaki soylu kanda var olan kişilerin düzenlediği bu "miting"i heyecanla bekliyorum bakalım sonuçlar ne olacak...

Yorumlar

Popüler Yayınlar