Şafak Karanlık:)

Şaka maka askerliğin ilk ayı bitti ve cuma gün andımızı içtik:
barışta ve savaşta karada denizde ve havada her zaman ve her yerde...
Dağıtım yerim yine Gaziemir, bu hafta içinde bölüğüm belli olacak, heyecanla bekliyorum:)
hem bir aydır yazmamanın hem burda kelime haznemin 30a düşmesinin hem de dünyadan bihaber olmanın etkisiyle ne yazacağımı bilemiyorum ama blog bu kadar uzun süre boş durmasın dedim:)
Yolu düşenleri bekler, bir önceki yazıya yorum yapanlara teşekkür ederim:)
sevgiler, saygılar vs vs...

Yorumlar

İdris Cin dedi ki…
Selam Hüseyin,

Bu yazından anlıyorum ki, teskereyle birlikte blog küreye dönüşün muhteşem oalcak :)

Şimdiden hayırlı teskereler,
Sevgiler, Saygılar...
Adsız dedi ki…
Tekrar hayırlı teskereler arkadaşım.
Özledik seni ve yazılarını...
Sevgiler, saygılar, görevinde kolaylıklar.
Burcu Tüzün dedi ki…
Şafak karanlık demişsin ama böyle dersen zaman geçmez gibi gelecek sanırım sana:) O yüzden şafağı şimdilik düşünme :) Sen direkt tezkereyi düşün :)))
Adsız dedi ki…
ooooo kaç tertipsin sen bu kadar karamsar olma birader
şafak 170 soruna gitmsin aslan:D:D
Beter Böcek dedi ki…
Hayırlı teskereler.Kelime haznenizin 30'a düşmesi sıkıcı olsa gerek. Az kalmış ama teskereyi düşünün.
Sevgiler.

Popüler Yayınlar