97

Birkaç gündür Ankara'dayım. Şafağı 97'de durdurarak izne geldim.
Geçen 60 günde neler olduğunu hala kavrayabilmiş değilim, 23 Eylül'e kadar olacak şeyleri de katarsak aradaki farkı kapatmak biraz zor olacak galiba. Neyse ömür çok nasılsa.
Emret komutanım demekten fırsat bulup maillerimi kontrol edebildiğim bir arada Tadım'ın mailini gördüm ve olaylar gelişti:) Reklam Fikirleri'nde yayınlanan bir fikir ilk defa tüm Türkiye'de uygulanacak!
Aslında bir şeyler yazmak istiyorum ama ne yazacağımı bilmiyorum:) hem müjdeli haberi vereyim hem de blog boş kalmasın dedim:)
Türkiye'ye 20 Haziran'da aşarılar diler, büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim:)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Abijim, Tadım olayı gerçekten gurur verici, çok çok tebrikler...Ayrıca tez elden de tezkereler, sıranı bize pasla artık :)

Askeriye, askerlik günleri, askeriyeni yapısı hakkında blog var mı acaba merak ettim, yoksa "yasaklanmış bölge mi" :)

Popüler Yayınlar