seninle benim aramda büyük bir fark var


Seçimler geldi gelecek. Saadet Partisi'nin sloganı "fark var, saadet var" olmuş. Adanalı dizisinin Ceza tarafından yapılan şarkısının "ilham" kaynağı olduğunu düşündürmedi değil tabi. Ve bu düşünce ilginç geldi. Ceza-Rap-Saadet. Süper:) Ceza bu şarkıyı yapmasaydı on numara slogan olurdu. ama o zaman belki dikkat çekmezdi. bilemedim. kimbilir


Ak Partinin sloganı da beğendim "İşimiz hizmet, gücümüz millet" Destekçileri gaza getirebilecek ve kahve muhabbetlerinde kullanılabilecek bir slogan. AkPartinin akadaylar diye açtığı site ise ayrı bir artı. diğer partilerin böyle bir sitesi var mı bilmiyorum, detaylı olmayan google aramamda çıkmadı en azından.

DSP'nin sitesinde gördüğüm sloganını da çok beğendim ama bir yandan da şaşırdım. DSP'liler Hak kelimesini kullanmayacağından değil ama kullanmasını beklemediğimden. Çarşaf açılımından daha iyi. İstendiğinde ben eşitlik anlamında kullandım da denebilir. Belki de zaten öyledir.
BBP İstanbul Adayı da Büyük Aile Projesi diye bir proje oluşturmuş. Web sitesi zayıf olsa da küçük bir partinin böyle bir çalışma yapması hoşuma gitti. Sadece İstanbul için değil tüm Türkiye'yi kapsayacak şekilde yapılabilir web sitesi ve kampanya o kapsamda yapılabilirdi sanki.

MHP websitesinde Önce Türkiye, Bu Vatan Hepimizin, Türkiye'nin Onurlu Geleceği gibi genel seçimden kalma sloganlar var ama özel bir slogan göremedim.

CHP ise sadece CHP. Nike gibi Just do it diyor içten içe galiba. Yoksa bir slogan var da ben mi görmedim.

Sloganlar ne kadar etki eder sonuçlara bilmiyorum ama yine de slogansız, vaatsiz de olmaz.
Son olarak İ. M. Gökçek'in gizli sloganı "Seve Seve Seçin. Benden başka kim var ki?"den duyduğum rahatsızlığı da dile getireyim. Ne vardı şu adaylar suların 10 gün kesildiği zaman belirlenseydi.
Neyse işte böyle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar