alın verin - olur


kriz varsa çare var kampanyasından sonra alın verin ekonomiye can verin kampanyası başlatmışlar. sakız, simit, gül alıp ekonomiye can verecekmişiz. mantığı da çok küçük şeyler bile alsak ekonomiye can verileceğiymiş.
Aydın Ayaydın konuyla ilgili yazısını şöyle bitirmiş:

Alın-verin reklamları ile piyasanın canlanmasını isteyenlerin, öncelikle o kişilerin cebine alışveriş yapacak kadar para koymaları gerekiyor. Yoksa boş cüzdan ve limiti dolmuş kredi kartları ile ne simit, ne oyuncak ne ne de gül almaları mümkün.

Bu reklamlar sadece hoş bir sada olarak hatıralarımızda kalmaktan başka bir işe yarayamaz.

Benim aklıma gelense bütün ürünleri anladık da "simit" neden bu reklamlarda yer almış. Simit öğrenci işidir hızlıdır vs ama "bu reklamların hedef kitlesi 'simit' bile almıyor" denemez. eğer simit bile almıyor alamıyorsa gerçekten artık açlığın fakirliğin dibindedir bu adam. yoksa ben mi yanlış düşünüyorum. Aydın Bey'in dediği gibi önce o adamların cebine para koyun en azından "simit" yesinler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar