turkcellden cevap

Turkcell aradı Neşe Hanım anlattı:

- Turkcell tarifeyi BTK kararına istinaden değiştirmiş. Bu her yerde söyleniyor ama 28 nisanda tebliğ edilen bir kararı göz önüne almadan 29 nisanda bir ürün lansmanı yapmak, temmuzda bu ürünü satmak ve eylülde aslında bize 28 nisanda böyle demişlerdi demek bana hala hiç bir şekilde mantıklı gelmiyor. Tabii ki turkcellin tarifede değişiklik yapma hakkı saklı.

- Bir önceki yazımda 2022 ye kamu durum yazıp göndermenin bedelli olduğunu yazmıştım. yanıldığımı sonradan öğrenmiş ama buraya yazmamıştım. Şimdi yazayım kaç dakika ücretsiz kaldığını -MAALESEF son 48 saat hariç kamu durum yazıp 2022 ye gönderirseniz öğrenebiliyorsunuz.

- 24 eylül 2009 15.06 da bilgilendirme mesajınının gönderildiğini söyledi Neşe Hanım. Sistem göndermiş olabilir ama benim telefona ulaştığı konusunda hala şüphelerim var. Saçma sapan googlea feysbuka türkselle gir mesajını silmediysem onu da silmezdim heralde. Ama yine de yanılma payım var.

- Mesaj gelmiş olsa bile teknik yetersizlikten dolayı MAALESEF son 48 saatin bildirilmemesinin benim problemim olmadığını web sitesindeki bilgilendirmeye göre 500dk limit dolar dolmaz benim o bilgiden haberdar olmam gerektiğini söyledim. Ayrıca Kamu Durum gibi bir hizmet var olsa da benim bu hizmetin varlığını takip etmek zorunda olmadığımı belirttim.

- Hattı kapattırmak istersem ne olur diye sordum taksitle alınan verginin kalanının isteneceği söylendi. Burda bir sorun yok. Bir de haftada iki gün paketinden dolayı 40 lira ödemem gerektiği söylendi. Şimdi net hatırlamıyorum ama bu haftada iki gün olayında da sağ gösterip sol vurmuştu türksell. (Şİmdi hatırladım benim eski pakette vardı bu iki gün olayı. hatıı kapattırmak istersem sıkıntı olmayacak.) Ama bunu da araştırmak lazım. Türksell ne taahhüt etmişti ne olmuştu.

-Limit aşımından sonraki 48 saatteki konuşmalarımı ödemek istemedğimi söyledim. Bir sonraki faturaya yansıyackmış. Bakalım gerçekten etkileyecek mi?

- 45 liralık pakete geçmeyi önerdi Neşe Hanım. Onda da aynı şeyin olmayacağı ne malum dedim. Yok bunda Sabit ücret vs daha yüksek olduğu için sorun çıkmaz dedi. Olabilir belki ama inanmıyorum Kasımda 2000 dk 55 lira paketi çıkarsa şaşırmayın.

- Turkcell’in reklamlarına bundan sonra Garanti Mortgage reklamı gibi bakacağım : “Bu film işin şakası da…” deyip detayları öğrenmekte fayda var. Yoksa nerden ne çıkar belli olmaz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar