Tasartı, Maji falan filan

Blogu boşladım son zamanlarda ama bir gün eski günlerine dönceğini umuyorum buranın:)Gelen maillerden bir yazı yapayım dedim ben de:)
İlk mailimiz maji network'ten geliyor:) Artık her yer reklam mecrası oldu, maji de avmlerde yer alan güvenlik kapılarını reklam mecrası yapmış. Özelliği güzelliği de ölçümlenebilir olması imiş. Birkaç kez ben de gördüm güzel olmuş, tebrikler:) güvenlik ile ilgili yaratıcı fikirler bulunursa etkisi de artabilir sanırım, ya da kimi zaman avmlerin yoğunluğundan kimi zaman da avm yönetimindeki beceriksizlikten dolayı uzuuuuuuuuuuuun bekleyiş -uzun dediysem 1 dakika falan:)- sırasında çarpıcı bir şekilde geçenin dikkatini de çkebilir. Bakalım bakalım. Ana akımdaki standart reklamlardan farklı, özel reklamlar bekliyorum bu mecra için.



Bir de tasarti.com var. online tişört mağazası ama sen de tasarım yapabiliyorsun, yaptığın tasarım için para alabiliyorsun. Her hafta yarışma yapıp kazanana 250 lira artı 50 lira tişört parası veriyormuş bu abiler. ben cin ali çizimlerimle kazanamayacağım için yarışmaya girmem o ayrı konu. Bir tane daha vardı bu işi yapan galiba ama hatırlayamadım ama tasartının internet sitesi diğerinin son gördüğüm haline göre daha iyi. "Ah! ah! bu işin girişimcisi ben olsaydım keşke" dediğim bir iş ama değilim. bir şey yapamam sadece tebrik ederim:)

Bu yazılar bloga bereket getirir inşallah. amin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar