grupanya, saklışehir vs... fırsat siteleri 2

son yazı da fırsat siteleri ile ilgiliymiş. muhtemelen bu son yazı olacak bunlarla ilgili, ne kadar fırsat sitesinden günlük mail geliyorsa hepsini iptal ettim. neden? grupanya yüzünden.

sultanahmat köftecisinin 11.5 liralık menüsü 5.75 deyince atladım aldım. sonra bi baktım havaalanında geçerli değilmiş. 11.5 liralık yemeğe 20 lira (2x20) vererek grupanyaya sevgilerimi telefonla e-maille ve twitterla yolladım. fakat hiç bir cevap gelmedi. havaalanının yanısıra taksimde de geçerli değilmiş gurupanya kodları (Türkiye'deki tüm şubeler yerine tüm Türkiye'deki şubeler diyor ondan mı sebep böyle oldu acaba :)) . negzel dedim. şimdi suçlu kim? sultanahmet köftecisi mi grupanya mı? kuralların en başta belirlenmemiş olması ikisinin de problemidir ve bence sultanahmet köftecisi bu hatanın sebebi kim olursa olsun (ilanda tüm şubelerde geçerli denmesi) bu fırsatı olduğu gibi kullandırmalıdır, hata grupanyadaysa grupanya bunun maliyetine katlanmalıdır. Grupanyaya gelince ben bir tüketici olarak sadece bir fırsat için değil yıl boyu yayınlanacak onlarca fırsat için de potansiyel müşteriyim. sultanahmet sadece bir fırsat, bunu da düşünmeleri lazım. ama artık mail gelmediğine göre çok çarpıcı bir fırsat olup tesadüfen karşıma çıkmadığı sürece grupanya sadece anılarda kalacak.

bir başka olumsuz deneyim de saklışehir'den. ilk açıldığında almaya çalıştığım fırsatın son aşamasında (kredi kartı bilgileri vs hepsi yayzılmasına rağmen) sistemin dışarıya atması yeni açılan bir siteye kredi kartı bilgi verme güvenimi de iptal etti takip isteğimi de. bu siteyi de o yüzden sildim.

bir kaç tane daha olumsuz deneyim var ve sitelerin adlarını bilmiyorum arkadaşlar aldığı için :) ama olumsuzluğun sebebi belirli tarihler arasında kullanılması gereken fırsatların ilgili tarih aralığında kullanılamaması -iş güç unutkanlık- burada sitelerin suçu yok tabi ama yüzdeyüz kullanılacak fırsatlar haricinde gideriz yaparız ederiz yahu diyerek fırsat almaya da böylece karşı çıkmış oluyorum. okuyan olursa onlara da tavsiye etmiyorum. ama fırsat siteleri belirli tarihten sonra cezalı olarak ücret iadesi yapabilirler belki ya da fırsatın son x gününde hatırlat şeklinde kullanıcıya bağlı bir opsiyon da getirilebilir.

velhasılı sevgili fırsat siteleri, müşterinin ömür boyu değeri dedikleri husus önemlidir. uzun kuyruk meselesi de önemlidir. küstüm size, en çok da grupanyaya.



foto 1: ne de güzel mutlu günlerimiz vardı eskiden

Yorumlar

Omer Ekinci dedi ki…
Hüseyin Bey Merhaba

Ben Saklışehir den Ömer Ekinci.

öncelikle bu blog yazınız için teşekkürler. Böyle güzel geribildirimleri okuyabilmek çok büyük şans bizim gibi işletmeler için. Söylediğiniz sorunu çözmüşüz ama sanırım sizi kaybetmişiz.

En kısa zamanda tekrar bekleriz, bu arada ofisimizde de Türk kahvesini makineyle değil ellerimizle yaptığımızı hatırlarız :)

Ömer Ekinci
Saklisehir.com kurucu ortağı
h k dedi ki…
Ömer Bey merhaba, hızlı yorumunuz için teşekkürler. Gerçekten uygun fırsatlar olduğunda fırsat siteleri kullanılabilir. Belki bir gün saklışehirden de bir fırsat alabilirim:) Fakat yazıda da belirttiğimproblemler ister istemez soğutuyor :)saklışehirin ise kulvar itibariyle özellikle bu tür konularda daha dikkatli olması gerektiğini düşünüyorum,nispeten niş pazar olduğu için ilerleyen dönemde lider olunmasında bu detaylar daha önemli olacaktır bence. Başarılar.

Popüler Yayınlar