sports marketing

Aziz yıldırım Fenerbahçe için 1,5 milyar $ hedefi koymuş
Spor pazarlaması çok önemli bir olgu. Bunun böyle olduğunu sadece f1 zamanında ülkenin ne kadar dolarlık reklam yaptığını superballda bir saniye reklam için kaç lira verildiği nba final dünya kupası zamanında dönen reklam pastası hakkındaki haberlerde görüyoruz.
detaylı bilgim olmasa da Türkiye'nin spor pazarlaması konusunda geriden geldiği diğer reklam çabaları arasında bunun da sıkıştırıldığı ama gerçek anlamda spor pazarlaması anlamında uzmanlaşılmadığını düşünüyorum.
Ülker Efes Pilsen Banvit Turkcell Super Lig vs duyuyoruz görüyoruz ama yine de gavurların there is room for improvement dedikleri olay çok fazla Türkiye'de.
Fenerbahçe den başka stadını sürekli dolduran lisanslı ürünlerini geniş bir ağda başarılı bir şekilde pazarlayan kulüp yok gibi. TS store lar kapatıldı BJK store yok denecek kadar az GS store da yine nispeten az. Küçük kulüpler taraftar store açtı ama o da çok az sayıda...
Futbol kulüplerinin bile bir kaç takım dışında tribünleri dolmazken diğer branşlardaki kulüplerin halini irdelemeye gerek bile yok..
uzmanlaşalım
hatta ben uzmanlaşabilir miyim acaba:)
biraz düşüneyim:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar