Ay Akşamdan Işıktır

bnf-imhoyu yazmaya başlayalı 13 ayı geçmiş ve 300'ün üstünde yazı yazmışım. Gönül bu yazıların Eylül'e kadar 500 olmasını isterdi ama Yaşar Paşamla konuştum "Sen 12 Nisan'da İzmir Gaziemir'e gel, Ulaştırma Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı'nda Eylül sonuna kadar Ulaştırma sınıfında er olarak kısa dönem askerliğin yap, bloğa da fırsat bulursan yazı eklersin" dedi:) Ben de "Vatan borcu namus borcu" diyerek yarın gece için otobüs biletimi aldım.
Sözün özü bir süre buralarda olmayacağım, fırsat bulursam belki bir şeyler karalarım o yüzden siz bnf'yi rss listenize ekleyin:)
En fazla altı ay sonra görüşmek üzere, kendinize iyi bakın:)

Yorumlar

Eren Kumcuoğlu dedi ki…
Hüseyin;
Bir "Allahaısmarladık" sohbeti yapamadık. Güle güle git, güle güle gel diyorum. Umarım benimki gibi ızdıraplı bir 5 ay çekmezsin =)
Ömer dedi ki…
Hayırlı olsun kısa dönemin ı da bir yana İzmir çıkması (((:
şimdiden hayrılı teskereler
Adsız dedi ki…
Hayırlı tezkereler Hüseyin, sayılı gün çabuk geçer.
Blogu boşlama bu arada ne olur :)
Dönünce görüşmek üzere...
Unknown dedi ki…
Hüseyin, İzmir'de 8 yıl boyunca oturduğumuz yerde yapıyosun askerliği, oralara selam eyle, değerini bil ve tez elden bitir gel inşallah..

tez-kereler!
esrArengiz dedi ki…
güle güle..
hayırlı teskereler şimdiden arkadaşım..

Popüler Yayınlar