Tebrikler Kahve Dünyası


7 Ocak'ta Kahve Dünyası ile ilgili kötü bir deneyimimi anlattığım şu yazıyı yazmıştım. Bugün Google aramasıyla gelen bir Kahve Dünyası yöneticisinin aşağıdaki yorumu bırakması çok hoşuma gitti. Blog yazımın google aramasında an itibariyle ilk sayfada çıkması bu yorumda elbette etkili oldu. Bu da blogların önemi açısından bir başka gösterge. Kahve Dünyası'nı bu yorumu bıraktığı için kara listemden çıkardım:) Müşteriyi geri kazanmak bazen bu kadar kolay olabiliyor:)

Tebrikler ve Teşekkürler Kahve Dünyası!

Önceki yazıya gelen yorum:
Bir Kahve Dünyası yöneticisi olarak acaba hangi Kahve Dünyası'ndan bahsettiğini öğrenebilir miyim? Normalde bizim hiç bir mağazamızda rezerve diye olay yoktur. Ama bazı müdürler yapmamaları gerektiği halde, kendi kendilerine bazı kurallar koyabiliyorlar. Hangi mağaza olduğunu öğrenebilirsem, kendisini uyarıp, en azından başka kimseye böyle saçma sapan bir cevap verilmesini engellemiş olurum.

Yorumlar

h k dedi ki…
alkışımı geri aldım. halen aynı uygulama devam ediyor! yorum bırakmakla saçmalığı düzeltmek eş anlı yürümüyor anlaşılan...
Unknown dedi ki…
Hüsyin bey aynı uygulama aynene devam eder Kahve Dünyında hiç birşey değişmez.o müdür denen kişide (böyle saçma sapan uygıulama olmaz) demiş ama unuttuğu şey müşteri hzaman haklıdır ce ne sorun varsa biran önce çözmelidir benimde başıma geldi gitmiyorum......
Adsız dedi ki…
Türkiye'de malesef şirket yöneticleri hep bu kadar uyarlı olmuyor. Müşteri sorunlarıyla ilgilenmiyorlar. Heleki internette kendi şirketini araştırıp konu hakkında detaylı bilgi istemeleri bence bizim de yönetim konusunda gelişmeye başladığımızın olumlu bir göstergesidir. Gerçekten tebrikler...

Popüler Yayınlar