Enstantaneler


Türkiye 2 Yıldan Beri Böyle Kampanya Görmedi: Ankara Tunalı'da bir beyaz eşyacı, iki yıl önceki kampanyayı merak ettim doğrusu:)

Geysu Eczanesi: İstanbul Göztepe civarlarında, geysu ne demek yahu:)

Rent A Japon: Yine Göztepe civarında bir araba kiralama firması. "Biz kozmetik ürün satmıyoruz güzellik satıyoruz" demişti ya bir abimiz, bu abimiz de japon kiralıyoruz demiş, çok beğendim

Hamamda Internet Keyfi: Ankara-Hamamönü'nde Tarihi Karacabey hamamı, önümde laptopla uzanırken tellağın kese atması nasıl olurdu acaba:)

Fordoğlu: Ulus-Ostim istikametinde bir araba tamircisi (galiba): "Biiiizzz henri fordun torunlarıyız!"

Fantaoğlu Market: Kütahya'da arkadaşımın babasının bakkalı, fantalar derlermiş onların sülaleye ne alaka olduğunu hala çözemedik, o arkadaşımı gördükçe her zaman eğlenirim "Cola-Fanta-Sprite-Soda-Ayran-Su..."

Prensip Sahibi Dilenci: Kadıköy'de elindeki kağıt mendili alıp 50 kuruş verdiğim yaşlı teyze "Bunun fiyatı 750bin, marketlerle aynı kefeye koyma beni ben açıkta soğukta çalışıyorum" dedi. mendili geri verdim, 50 kuruşumu geri aldım:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar