Air Pegasus (Nike)


Bugün bir nike mağazasının camında kocaman "Air Pegasus-25 Years of Innovation" yazısı gördüm. Bir pegasus görselinin içinde de nike logosu var. İlk etapta "Nike Pegasus havayollarıyla ne çalışması yapmış ki" diye düşündüm kocaman air pegasusu görünce. sonra anladım bunun bir nike modeli olduğunu.
25 yıldr var olan bir modelmiş bu pegasus ama sanki Türkiye'de şimdi Air ve Pegasus bir araya gelince ayakkabıdan önce havayolu şirketi akla gelir gibi geliyor.
Belki de sıkı Nike'çılar biliyordur ve hedef onları cezbetmektir. ama benim için ayakkabı ayakkabıdır. adı ahmet olmuş ayşe olmuş pegasus olmuş dikkat etmem. tek değişiklik spor ayakkabı olur bot olur falan olur filan olur veya markası olur ama bu göbek adı ayakkabı için çok anlam ifade etmiyor benim için. NBA oyuncularıyla yapılan anlaşmalarla çıkarılan Air Jordan vs gibi "göbek adları" anlam ifade eder elbette ama gerçekten merak ettim Pegasus ne kadar anlam ifade ediyor diye...
İşte öyle bir şey...

Yorumlar

Popüler Yayınlar