Bilyoner'den Hediyeler


Reklam Fikirleri'nin ekim markası olan bilyonere iletişim formu üzerinden haber vermiştim bakın markanız burda diye. İlk başta ilgili departmana ilettik demişler sonra ses çıkmamıştı. geçenlerde adresimi istediler bir hediyemiz olacak diye. Hediyelerim haftasonunda geldi:) Yılbaşı için hazırladıkları promosyon paketi sanırım. Defterler, Bir deste iskambil kağıdı, 10 YTL yüklü bilyonkart ve çayın kahvenin sıcaklığını muhafaza eden bir usb ısıtıcı. En çok USB ısıtıcıyı sevdim. Bilyonkarttaki puanları da hemen harcadım, hazır kuponlar sağolsun üç kuponum tuttu:) Fikirler uygulanır mı bilmem ama çam sakızı çoban armağanı gelen bu paket sevindirdi beni. Bilyoner'e bu yaklaşımından dolayı teşekkürlerimi gönderiyorum:) Bir de fikirlerden biri uygulanırsa on numara olur:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar