Seni seviyorum Starbucks

Bugün Capitol Starbucks'ta arkadaşım kahveleri alırken ben de kupa vs diğer ürünlere bakarken bir anlık sakarlıkla 16 liralık bir mataraya çarptım ve kırıldı. kimse farketmedi. bir an arkadaşla bakıştık ve çok içimden gelmese de doğru olanın 16 lirayı verip kırık ürünü almak olduğuna karar verdim. kasaya götürdüğümde "Bu kırık" dedi barista. ben de onun için alıyorum zaten deyince yok ödeme yapmanıza gerek yok dedi. Ben de Starbucks'ı takdir ettim:)
O 16 lirayı versem de Starbucks müşterisi olmaktan vazgeçmezdim ama bu olayın üstüne Starbucks'ı daha çok sevdim.
Siz de sevin:)

Yorumlar

admin dedi ki…
Hüseyin, geçmiş olsun :)

ben de bir kez starbucks'ta kasada yeni aldığım, elimde tepside tuttuğum siparişleri yere devirdim, dört kahve, üç-dört tatlı v.b. vardı tepside.

ısrar edip tekrar ödeyerek yeniden almayı istememe rağmen ücretsiz olarak yenilediler.

"bunların parası sizden kesiliyor mu?", diye sordum, "hayır, uygulamamız böyle, bu tür durumlarda ücretsiz olarak siparişiniz yenilenir" cevabını aldım ve mutlu bir şekilde çıktım. :)

Popüler Yayınlar