Sizler daha daha nasılsınız inşallah

Telefon çalma efekti: Dülülülülü
-Alo
-Alo ben X, Garanti Bankasından arıyorum. kiminle görüşüyorum acaba?
-Siz neden aramıştınız?
- Sizlere kredi kartı vermek istiyoruz. Bonusun bunun için sizlere bir teklifi var (kelimesi kelimesine değilse de böyle bir şey)
- Sizler derken?
- eee, kem küm, size yani.
- hmmm peki. ilgilenmiyorum.

tabii ki bana olan saygılarını hem de çoğullaştırarak sundukları için minnettarız :) ama daha iki gün önce söyledik kardeşim yahu! var mısın yok musun da araya reklam olarak koysan tamam. Acun "Sizlere" dediği anda Hekim hoplar, Furkan zıplar, kızlar birdenbire bayılır sonra da devam edersin "bonustan süper fırsat" der ama telefonda konuşuyorsun sevgili X kardeşim.
tekrar sorayım:
-Sizler derken?

Yorumlar

Popüler Yayınlar