Dopingli internet, Süper Girişimcilik Fikri ve Best Buy Sanal İzdiham

Yazacak çok şey varmış, bir kısmını bugün yazayım bir kısmını da yarın yazarım, buyrun:

Doping'den bir tanıtım paketi geldi, şu hızlı internet reklamlarının tamamının malzemesi var. Tencere Kapağını görünce koptum zaten. Broşürün sonunda amerikan usulü bu yöntemler gerçek değil şaka yapıyoruz demeleri de iyi olmuş:) Bize Doping Lazım diye de internet sitesi yapmışlar, internet hızlandırıcı teknikler için videoları oradan seyredebilirsiniz, bir de oyun var ve kazanan 10 yıl internet kazanıyormuş. Rapidshare üyeliği hediye edilmesi de gayet mantıklı, internet kullanıcısı için çok yerinde bir ödülken niye daha önce düşünülmemiş ki? Ya da oldu da ben mi görmedim. Doping'in tarifeleri fena değil 24 ay taahhüt veriyorsun ama yaklaşık 1 yılı avantajlı fiyattan. Eğer gerçekten hızlıysa ve hizmet kalitesi ve hızı interneti kadar iyiyse düşünülebilir. Telekomdaki taahhüdüm devam ediyor ve kampanyaların yeni üyeler için yapılıp eski üyeleri iplememelerini sevmiyorum. Gerçi fiyat biraz fazla olsa da internet hızımdan şimdilik memnunum, memnun olmazsam diye tencere kapağını tutuyorum evde:) Bu arada hediye paketi için de teşekkürler, özellikle Türk kahvesi çok makbule geçti:)



Süper bir girişimcilik fikri buldum: ter bantı satışı, Rexona reklamında koltuk altının birine rexona sıkıyosun sonra ter bantıyla test ediyorsun. Bundan etkilenen kadınların ter bantı arayıp bulamadıklarını düşünüyorum ve fırsat kaçmadan bu işe girişmeliyim:)

Best Buy Facebookta izdiham oyunu yapmış, teknomarket açılışında izdihamdan sıyrılmak akıllıca bir fikir, onu da tebrik etmek lazım. Friendfeed'de Ruffles'ın en fırlama oyununa benzediğini ayıp olduğunu falan düşünenlerle düşünmeyenler arasında bir tartışma oldu ama daha iyisini yapıyorsan neden olmasın, bu yapılmış deyip yapmamak saçma değil mi? Üstelik izdiham gibi ruffles ile alakasız ve best buy ile oldukça alakalı bir konsept eklenmiş.

Yorumlar

Popüler Yayınlar