Visa özürlü mü değil mi? Bilemedim...

Son yazımda Visa reklamından bahsetmiş ve özürlü Visa demiştim. Yorumlardan öğrendim ki meğer reklamda oynayan kardeşimiz Bill Shannon isminde engelli birisiymiş. Daha önce yazdığım "kendimizle barışık olalım" tahminim doğruymuş.
Fakat yine de hala kafamda soru işaretleri var. Kaç engelli bu mesajı alıp mutlu olabilir, gaza gelebilir gerçekten bilmiyorum. Geçenlerde TRT'de bir programda engeeli bir vatandaş şöyle diyordu. "Türkiye'de engelliler sokaa çıkmıyor. Böyle olunca da çıkanlara 'Aaaa özürlü!' gözüyle bakılıyor. Bu yüzden engelliler sokağa çıkmalı. Böylece insanlar da garipsemez ve herkes için daha güzel olur." Sanırım benim tam ikna olmamam da bu yüzden. Bu yazıyı okuyan bir engelli varsa görüşlerini/hissettirdiklerini yazarsa sevinirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar