Bö! Bitti


Blog Ödülleri ikinci yılı da bitirdi bugünkü konferans ve ödül töreniyle. Ama davetiyem yoktu, misafirim vardı vs derken konferans ve törene gitmedim, gidemedim.
İkinci yılı olması sebebiyle daha fazla sponsor daha fazla katılımcı daha fazla ödül vardı Bö! de. Ama o ödüllerden ben almadım:) Diğer kategorileri pek fazla bilmiyorum ama bu bloğun da yer aldığı reklam-pazarlama kategorisinde birinci olan sitenin blog olarak değerlendirilmesi üzdü tabi beni ve diğer bazı kişileri de... Sanırım önümüzdeki sene bu konuda bir şeyler yapılabilirse iyi olur. Zaten bir çok organizasyon gibi Bö! de yaptıkça geliştirilecektir. Gönül tam gelişmiş olarak doğmasını isterdi ama gerçekten Bö! ekibinin sayısı düşünüldüğünde bu hali bile oldukça başarılı.
Her neyse, herşeye rağmen kazanan blogları tebrik etmek, Eray'a da geçmiş olsun demek gerekiyor sanırım.
Darısı Bö! 2010'a

Yorumlar

Popüler Yayınlar