Bu bir reklamdır: Aktif Hediye


Yok yok değildir. Bana mail atmışlar, "Aktif Hediye diye bir site kurduk, sevdiklerinize aktivitie hediye edin diye"demişler, hoşuma gitti paylaşayım dedim. Gerçi yine reklam oldu ama olsun:)

Sitede ata binme, yatçılık, model helikopter eğitimi, özel uçakla İstanbul turu gibi hediyeler var. Ben İstanbul Turu'nu sevdim ama 190$ çok geldi, bir kişi daha olacak o zaman etti mi 380$. Yolladıkları %20 indirim koduyla bile şimdilik bu parayı vermem. Bütün güzel hediyeler gibi cepten biraz para çıkması gerekiyor ama benim için şimdilik bir kenarda durabilir bu hediyeler. Siz düşünün, top sizde artık:)

Ama eğer iddaadan sağlam bir kupon tutturursam bu uçak turunu almak isterim, havadan gelen parayı havada değerlendirelim değil mi:)

Şimdi siteyi gezin, sonra dönüp burdaki eski yazıları falan okursunuz:)
Buyrun: AktifHediye

Yorumlar

Popüler Yayınlar