iddaa: şimdi oyna

Mecidiyeköydeki bilboardlara üç tane yan yana iddaa bilboardu konmuş, bir tanesinde de "Şimdi Oyna" benzeri bir yazı var ve bilboardun kalanına iddaa kuponları yapıştırılmış.

Reklamı uygulayanlar o mesajı vermek istememiş olabilir ama ben "burdaki kuponlardan bir tanesini al ilk fırsatta oyna" mesajını aldım bilboarddan. Benim gibi düşünen bazı kişiler de öyle düşünmüş olmalı ki gördükten bir kaç saat sonra kuponların bir kısmını yırtıldığını gördüm. Kuponlar yapıştırıldığı için haliyle yırtılmışlar:)

İnsanlar gerçekten o bilboarddaki kuponları yırtmadan alabilselerdi ceplerine atsalardı ve gazete karıştırırken bir yandan kupon hazırlasalardı, bilboard zamanla boşalsaydı ve ajans da onutakviye etseydi daha hoş olmaz mıydı?

Hangi teknikle hem yapıştırıp hem yırtılmamasını sağlayacaklar bilmiyorum ama bir mesaj verip yanlış yönelndiren durumuna düşmekten daha iyidir bu tekniği arayıp bulmak sanırım:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar