Kehanetler

  • Twitter'da Türk malı dizisi için "ptt olunca gizli reklam olmuyor da yurtiçi kargo olunca neden oluyor?? " demiştim, bugün ptt logosunun yerini posta yazısının aldığını gördüm, aklın yolu birmiş dedim içim rahatladı :)
  • Burda Ak parti kısa film yarışması düzenliyormuş rakip yarışma düzenlense de çekişmeyi izlesek demiştim, kısa film dayanışması diyerek rakibini çıkarmışlar. Doğru tahmin ama bence yanlış kurguyla. olayı ödüllerin yüksekliğine indirgeyip parayla sinemayı satın alıyorlar demek bir tercih olabilir belki ama ödül olarak 1. ye çokonat ikinciye eti cin üçüncüye de öpücük verselerdi o zaman da bak şunların yaptıklarına denecekti, bu rakip yarışma bence "Türkiye gerçekten büyüyüp gelişiyor mu?" başlığı ile açılmalıydı. Bir de CHP yapmasın bağımsız bir grup yapsın demiştim ama CHP düzenlese daha geniş yankı uyandırabilecek ve filmlerin daha .ok rekabet edeceği bir yarışma olurdu sanki...
  • Şimdi cnbce'de Jay Leno Show'daki Google Street View kısmında köşeye advertorial yazmalarını bekliyorum:)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
şuna ak parti deme canum ya. akepe de. hatta akape de.
h k dedi ki…
:) anap'ın ap değil anap olması gibi, öyle...

Popüler Yayınlar