Destere Ekşisözlük vs..

Sözlüğün son tema reklamı Destere filmi olmuş. Bu reklamı veren arkadaşı tebrik ediyorum gerçekten. Klasik tema reklamlarda, anasayfada ilgili başlık için reklam kullanıcısının afilli bir yazısı çıkarken, bunda reklamı veren, ekşicilerin filme küfrettiğini bildiği için anasayfada destere başlığını açmayarak "akıllılık" etmiş. Destere başlığına geldiğimizde tahmin edileceği üzere reklam entrisindeki yorumdan başka, zorlamayla nötr denebilecek sadece bir iki tane yorum var. Reklam entrisi de çok güzel, "oyun üüle oynanmaz büüle oynanır". Yazarları değilse de, okurları hedefleyip onları ikna edeceklerini düşünerek vermişler bu reklamı herhalde. İllaki mantıklı bir açıklama olacaksa bundan iyisini bulamıyorum. Yok yani eğer paraları saçmaya çok niyetliyseniz bana verin. Verdiğiniz paranın yarısıyla en yakın sinema salonundan bütün destere biletlerini alacağımı garanti ediyorum. Yok ben almayım küfür müfür de olsa reklam reklamdır diyorsan o ayrı mesele...

Yorumlar

Popüler Yayınlar