Neden Blog?


Iraz mimlemiş beni Neden Blog? demiş dört tane de soru sormuş. Biraz geç olsa da seve seve cevaplayayım efendim.

Blogları ilk gördüğümde web 1.0 ne 2.0 ne diye sorsalar "hönk o da ne derdim sanırım"
Açtığım ilk blog reklamfikirleri 2007 başında aklıma gelen reklam fikirleri geldiğiyle kalmasın diyerek halen blog nedir bilmeden başlattığım bir blog oldu. Sonra bnf yi açtım ve olaylar gelişti:) Şimdi bloglarla ilgili tez yazar-yazmaya çalışır bir hale geldim:)


1-) Peki ben neden blog yazıyorum?

Reklamfikirlerini fikirler içimde patlamasın diye açmıştım, bnf ise yorumlar içimde patlamasın diye açtığım bir blog. reklamfikirlerinin içinde biraz da ego var ama bnf tamamen paylaşım amaçlı:) bir süre yazdıktan sonra ise bir sorumluluk hissi oluştu zaten bloglarıma karşı yazmayınca kendimi suçlu hissediyorum bir görevi yerine getirmemişim gibi adeta:)

2-) Blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor muyum?

Pazarlama uygulamaları ile ilgili olmasına dikkat ediyorum ama yine de çarpıcı bir şeye rastlamışsam bnf'de yazmama için bir sebep yok.

3-) Blog yazmayı ne kadar sürdüreceğim?

Uzun süre:) Belki zaman kıtlığından veya dünya telaşından bir süre yazadığım zamanlar olabilir ama yine de süresiz olarak blog yazmayı bırakacağımı hiç sanmıyorum.

4-) Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum ?

Aslında şimdi blog yazmak yerine tezle ilgili biraz daha literatür taraması yapsam fena olmaz:)

Ben de bu mim dalgasında mikrofonu Bilal Bey'e uzatıyorum:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar