Ford Fiesta Reklam: TV vs Gazete



Bu Ford Fiesta'nın TV'lerde dönen reklamı, Tek fark Türkiye'de "this is now" yerine "şimdi zamanı" demesi

Bu da bugün Hürriyet'te yer alan reklam.

Reklam Fikirleri
'ni takip edenler ordaki fikirlerim için yaptığım görsellerin ne kadar zayıf bir photoshop bilgisiyle yapıldığını bilirler. Reklam Fikirleri "kişisel" bir blog olduğu için ve benim amacım görselden ziyade fikri yansıtmak olduğu için görseli de çok önemsemem işin açığı.
Fakat bu reklam "kişisel" bir yayın değil ve Türkiye'nin en çok satan gazetelerinden birinde yer alıyor ve görsel açıdan tatmin edici olması gerekiyor. Grafikten, tasarımdan çok anlamasam da Arabanın yanına konulan laptoplara şimdi zamanı yazmak daha önce bahsettiğim Sabah'ın yaptığı şekilde TV reklamını aynen basın ilanına aktarma gayretinin bir sonucu gibi geldi.
Tamam sloganı mutlaka reklama yerleştirmek istiyor olabilirsiniz ama sanki başka bir şekilde yerleştirilseymiş daha iyi olurmuş gibi geldi bana.
Otur sıfır diyemiyorum acaba sadece ben mi olumsuz düşünüyorum diye, siz ne düşünüyorsunuz?

Yorumlar

Popüler Yayınlar