Ankara'dan Billboard Manzaraları


Yapı Kredi Reklamı,
Gerçekten çok hoşuma giden bir teknolojik yenilik doğrusu Garanti'den bekler olmuştum yenilikleri YKB şaşırttı beni:) Sadece Faturanın barkotunu okutup fatura ödemek güzel bişey olsa gerek:) Ama İgdaşı da Ankara'daki bilboardlara koymaları şart mıydı merak ettim. Yeterince reklam mesajı alıyoruz zaten..

Bu da FTS 64 diye bir markanın reklamı.
İlk defa duydum kendilerini bunda da YKB reklamı gibi bir durum var.En alttaki Ümraniye AVM hangi Ankaralının umrunda. zaten kısıtlı yer vs çok sayıda mesaj! Sadece Mudolarda yazsa Ankara ilanlarında baskı maliyeti çok mu artardı acaba?
Sabah Reklamı
Kenan Işık'ın bu reklamda ne işi var yahu, resminin hemen altında MEB tavsiyesi yazıyor. Bir an Hüseyin Çelik gitti mi dedim:) TV reklamında tok sesiyle iyi gidiyor buraya da olur diye mi koymuşlar acaba. Ya da TV reklamının basılı versiyonu demişler de grafikçi Kenan Işık'ı nereye yerleştirecez yahu diye mi düşünmüş:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar