Starbucks Deneyimi


Starbuckslarda şöyle bir yazı vardır:
"Starbucks deneyiminizin mükemmel olmasını istiyoruz. Eğer içeceğinizden memnun kalmadıysanız lütfen değiştirmemize izin verin"
kelimesi kelimesine değilse de bu mealde bir yazı...
genelde de deneyimlerim güzel oldu, beğenmediğim içeceğimi değiştirdim, kasiyerlere starbucksla ilgili merak ettiğim bazı şeyleri sorduğumda güleryüzlü ve detaylı cevap aldım, güzel kahve içtim güzel çikolata yedim güzel müzik dinledim vs...
Ve gerçekten de Starbucks'a gittiğimde keyifli bir zaman aralığı beklentim oluyor. Fakat ve Lakin Tunalı Starbucks'ta ikidir deneyimim mükemmel olmuyor. ama mükemmelliği bozan kahve vs değil tuvalet! Geçen gidişimde tuvaletten denyonun birisi sabunluğu çaldığı için sabun yoktu (sebebini çalışana sormuştum), bugün de muhtemelen yine denyonun birisinin sifonu nasıl becerdiyse kırması sonucu ağır bir koku.... Ordaki çalışanlarla direkt bir ilgisi olmasa da bu da Starbucks deneyiminin bir parçası ve çalışanlara böyle bir durum ortaya çıktığında maliyeti ne olursa (ki çok fazla olacağını düşünmüyorum ) bir an önce temizlikle ilgili problemleri kendi insiyatifleriyle gidermeleri konusunda yetki verilmeli diye düşünüyorum. Özellikle Starbucks bu tür bir deneyimle karşılaşmayı hiç ummadığım bir yer olunca etkisi de büyük oluyor. Bir çok yerde öyle ya da böyle karşılaşınca Starbucks'a "Sen de mi Brütüs" diye sorası geliyor insanın!

Yorumlar

Popüler Yayınlar