sütunlar santimler


Hürriyet Ankara'daki bilmem kaç sütun santimlik ilan.
Elbette insanlar şu diyaloğu yaşamak isteyebilir:

"-Hoşgeldiniz dahiliyi çevirin dokuza basın sıfıra basın hiç olmadı bekleyin
-müzik müzik müzik
-Alo ben resmi kayıtlı ajansları öğrenmek istiyordum
-aktarıyorum
-müzik müzik
-Alo ajansları öğrenecektim
-semt
-balgat
-x,y,z"

Diyalog farklı şekilde de gelişebilir, direkt ilgili kişi açar belki.
Ama madem böyle bir derdiniz var o sütun santimleri resmi ajans listesi için kulansanız daha iyi olmaz mı? Hadi yine de böyle kullandın diyelim ve aradılar bir de seriilan.hurriyet diye bir web adresi açmışsın okura burda da bilgi versen mesela ve ilanda bunu belirtsen.

Sözün özü bu ilan bana hürriyetin gazetedeki alanını rasgele harcaması gibi geldi.

Gibi gibi...

Yorumlar

Popüler Yayınlar