Beylerbeyi Rakı-Yoldaki İçki

Aracı otobüsten inmek üzereyken görüp, ben makineyi çıkarana kadar şoför teslimatı yapıp gaza bastığı için tam çekemedim ama olay şu. Fotoğraftaki araba Beylerbeyi Rakı'nın içki dağıtım aracı ve üzerindeki slogan da şöyle:
İÇKİNİN YOLDA OLMASI GEREKEN TEK ZAMAN

Ne olduğu çok fark edilmiyor belki ama benim çok hoşuma gitti, bir dağıtım aracının üstüne yazılabilecek en mantıklı sözü yazmış Beylerbeyi. Uygulama biraz daha dikkat çekici olsaymış daha iyi olurdu en azından mesaj verme amacına daha çok yaklaşırdı ama böyle de görenler oluyordur herhalde. Beylerbeyi'ne kocaman bir alkış!

Bu arada alkollü içki ile ilgili sitelerde niye doğum yılımı öğprenmek ister ki, bu yasal bir zorunluluk mu? Web yahu bu, okumayı bildikten sonra adam hmm ben 1995 doğumluyum yasakmış bu siteye girmeyim mi diyecek!

Yorumlar

Eren Kumcuoğlu dedi ki…
İster yasal zorunluluk de, ister sırtını duvara dayamak, yarın öbür gün birisi çıkıp "benim 15 yaşındaki kızım içki sitesine girdi ve olumsuz etkilendi bla bla" diyen bir kadına itiraz hakkın bulunması için "bak kardeşim uyarı koyduk buraya" yazıp bir de yaşını teyit ettiriyorsun =)

Popüler Yayınlar