Türk Telekom e-fatura

Zaman zaman bloglarda ve maillerde yaratıcı reklamlar dolaşıyor, genelde coloribus gibi sitelerden tüm dünyaya yayılan bu reklamlar gerçekten oldukça yaratıcı oluyor.
Bugünlerde Türk telekomun e-fatura hizmeti için hazırladığı bir reklam var, zarfın kolay açılması tırtıklı kısmı açılırken bir hızar (elektrikli testere) sesi çıkıyor ve o hizaya koydukları ağaç resimleri gövdeden ayrılıyor. e-fatura dönemiyle yılda 4200 ton kâğıt tasarrufu sağlanacağı ve 100.000 yeni ağaç dikileceği söyleniyor.


Bu reklamı sadece ben mi beğendim bilmiyorum ama bence coloribustekilerin bir çoğu kadar yaratıcı, güzel bir reklam olmuş. e-faturanın faydası çok başarılı bir şekilde aktarılmış. Internette aradım ama Türk Telekomun basın bülteni dair reklamla ilgili bir resme ya da videoya rastlamadım. Ben de kendim yaptım:)
Bu reklamla ilgili fotoğraf ya da video linki bilen varsa paylaşırsanız sevinirim:)

Yorumlar

Unknown dedi ki…
türk telekomun yapacağı ilk ve tek yaratıcı reklam bu olsa gerek
yesilsaglikli dedi ki…
Zarfı kendin yapmakla çok ta iyi yapmışsın. Çok güzel olmuş :))
sadi dedi ki…
bence e fatura zorunlu olmalıdır.çünkü apatrmanlarımızı kirletiyor.ormanlarımız zarar görüyor.bence çok gerekli değil.
vatandaşlarımızın insiyatifine bırakılmamalı.vatandaşımızın insiyatifine bırakılırsa başarı oranı çok düşük olur kanaatindeyim.

Popüler Yayınlar