Fiat Grande Punto- Gösterip de Vermemek

Fiat Grande Punto Reklamı dönüyor bu aralar,
beyaz kırmızı ve yeşil üç tane otomobil var reklamda
ben en çok yeşil olanını beğendim,
yok yok beğenmedim aslında, reklamın hedef kitlesinde olmadığım için çok da umrumda değil ne renk olduğu,
ama yine de bu reklamın amacı birilerine punto aldırmak, imaj reklamı gibi durmuyor hiç,
ve bu birilerinin bir kısmı yeşili beğendi!
bir dakika!
yeşil grande punto satmıyorlarmış,
reklama yeşillik olsun diye koymuşlar:)

Haberiniz olsun yeşil Grande Punto isterseniz benim süper fotoşopum gibi kırmızı alıp boyatmanız lazım!
Buna gösterip de vermemek mi denir, yoksa zaten böyle şeyler yapılır mı bilmiyorum ama kızdım Fiat'a:)
Yapmayın yahu, ayıptır! Tamam baştan reklam çekmek maliyetli diyor olabilirsiniz ama şairin dediği gibi,
Olmaz ki,
Böyle de yapılmaz ki...

Yorumlar

Popüler Yayınlar