okumuyoruz biz

Okunuyoruz.biz hesabıma bir süredir giriş yapmamıştım, bir bakayım neler var diye bugün girdim siteye. Girmişken anasayfada en çok okunan yazılara bakayım dedim, ilk 20'de var mısın yok musun, kurtlar vadisi, pelin karahanlı, ttnet&tarkan (seo yaptım:) hepsi popüler konularla ilgili blog(!)lar. Adı üstünde popüler konu, en çok okunan olmasına diyeceğim bir şey yok ama alttaki yorumlara bakınca yurdum insanından şüphe etmeye başladım. Google'da ilgili aramada ilk çıkan siteyi resmi site sanmak ve yazılanı okumadan ya da gözüyle değil başka bir yeriyle okuyarak yorum yapıyor insanlar. Yorumlardan bazıları:

Netlog diye arkadaşlık sitesiyle ilgili bir yazıya:
selam herkeze.Ben Nihat 35 yaşında bir lisede öğretmenim.
hi.how are you today.ı hope you are very well.ı want to meet with you ,what about you ? my name is Nihat and 35 y old and physics teacher at high schol in Turkey.ı need a girl woman friend for relationship.Here is my email and msn address :
Var mısın yok musun ile ilgili bir yazıya:
MERHABA SEVGİLİ SHOW TV YÖNETİCİLERİ DAHA ÖNCEDEDE YAZDIM ACABA YARIŞMAYA KENDİ TANIDIKLARINIZ YADA TORPİLLİLERMİ SECİYORSUNUZ YARIŞMANIZ BAŞLADIĞINDAN BERİ SİZLERE ULAŞMAYA CALIŞIYORUM HİÇMİ BİZE SIRA GELMİCEK HİÇMİ ŞANSIMIZI BİZ DENEYEMİCEZ BU NASIL SİSTEM BUNASIL OGANİZE BU NASIL YARIŞMA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR
pelin karahanlı ile ilgili bir yazıya:
mrb pelin ben şeyma seninle çok tanısmak istiyorum ya çok tatlısın ne olur msnene beni ekle msn bu ......@hotmail.com ne olur ekle canım
Birisi bana bunların gerçek olmadığını söylesin!!!

Yorumlar

La Madame Chapeau dedi ki…
Bunlar da bir şey mi?!

Benim dumur yaşadığım bir an vardı.

Bloglardan bloglara atlarken, bir blogcunun 'şiddetli tavsiyesiyle' , bir yazıyı okumuştum.

Konu "algıda seçicilik"ti.

Yorumlarda okuyucuların alayı Algida dondurma hakkında yorumlar bırakmış, bir kısmı bayilik istemiş, halihazırda bayi olan bir kısım da sorunlarını anlatmıştı.

İnsanların dalga geçtiklerini düşündüğüm bile olduydu okurken.

Baktım dengem bozuluyor; bıraktımdı okumayı.

Oluyor böyle vak'alar :D
Unknown dedi ki…
bi ara ben de hangisi olduğunu hatırlamadığım bir blogda onlarca yorum gördüm
işin garibi blog sahibi naz elmasla fotoğraf çektirmiş çok mutlu olmuş paylaşmak istemiş, olay bu.
bir kız da naz elmasın sitesi sanıp bir sürü yorum yapmış merhaba naz bnm msn im şu nolur bana ulaş bilmem ne diye
e blog alemi acımamış tabi kızı ölümüne ti ye almışlar
hepsi naz elmas ismiyle kıza bir dolu cvp yazmışlar
saf kızcağız da her yeni yorumu gerçek naz sanarak cvp vermiş
ah dedim vah dedim üzüldüm valla:)
Ömer dedi ki…
geçenlerde bir blog yazarı ki büyük ihtimalle sen de tanırsın genç kızların hasta olduğu bir manken ya da her ne ise işte birinin resmini koymuş bir cümle yazı yazmış altına da fotoğraflarını indirmek için tıklayın demiş. Veeeeeeeee tıklayın diye verdiği link "BiteFight" denilen oyundaki hesabına tıkladıkça altın kazandıran linkin ta kendisi... Konuya yorumlar da cabası 100 den fazla yorum var hepsi rezalet ve seo olayını çığrından çıkarmasına mı yansam yok yorumlara mı yoksaaaaa verdiği linkin Bitefight a ait olmasına mı karar veremedim :S
Ömer dedi ki…
bu arada sen blogundan bahsettigim kişiyi tanırsın, mankenimsi eleman için demedim, o kısmı virgülle ayırmamışım :P
h k dedi ki…
omar ben o bloğu takip etmiyorum galiba, ediyorsam da daha ziyade rss okuru olduğum için görmemiş olabilirim:)
bi mail atıver burdan yazmak istemiyorsan, merak ettim de:)
ya/sin dedi ki…
Onu Ömer'e ben söylemiştim. Yanlış hatırlamıyorsam Donjuan'ın bloguydu.

Bu konuda ben de bir yazı yazmak istiyorum ama kısmet artık :)

Popüler Yayınlar