Seni Seviyorum!!

Cluetrain Manifesto, internetin günümüz iş dünyasını ve pazarlama anlayışını nasıl değiştirdiğini, pazarların tekrar ilk ve olması gereken şekline, "sohbetlere", nasıl dönüştüğünü ve dönüşmekte olduğunu, interneti "kucaklamayan" şirketlerin gece 12'den sonra nasıl balkabağına dönüşeceğini anlatan güzel bir kitap, 10 sayfa kalmış olsa da yine de sanırım tavsiye ederim, okuyunuz, pişman olmazsınız:) Kitabın tamamını şu adresten okuyabilir, ya da yazdırıp otobüste vs okuyabilirsiniz.

Bugün, Cluetrain'de Lily Tomlin teyzemizin söylediği bir cümle okudum:
If love is the answer, could you please rephrase the question.
"Eğer doğru cevap aşksa, sorunuzu farklı bir şekilde alayım." şeklinde bir çeviri uygun olur herhalde. Daha iyi çevirilere de her zaman açığım:)
Bu cümle, gördükçe sinir olduğum, şu markaya tapıyorum, bu markayı seviyorum sloganlarını hatırlattı. Tamam efendim sevgi aşk güzeldir hoştur, kuşlar,çiçekler, kelebekler,böcekler falan ama soruyu değilse de sloganları farklı bir şekilde tekrar alsam? Hepinize aşık olmak isterdim sevgili markalar ama inanın tüketici size aşık değil!

Hmmm, düşündüm de reklamfikirlerinin bu ayki markası tadım için en güzel fikri buldum galiba: "Tadım'ı seviyorum, tadına bayılıyorum!" :)

Iraz'a not: Bloğundan izinsiz aldığım fotoğraflar için teşekkürler, ve çeviriye de bir göz atıver olmuş mu:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar