Mim-Başarısız Blogcunun Sırları

Tuncel Ergün mimlemiş beni, demiş ki:
bnf-imho söyle bana başarısız blogcunun sırları nelerdir:)

Tuncel'in yazdığı özellikle şu madde çok hoşuma gitti:
Siteye girer girmez herkes benim sevdiğim şarkıyı dinlesin diye otomatik müzik yerleştirilebilir.
Bakalım benim aklıma neler gelecek:
Bir çok yerde bulunan bir haberi aynen kopyalayıp yapıştıran -- bir kelime olsun yorum yaz kardeşim.

Yorumları onaya tabi bırakıp yazıyla alakalı ama yazanın görüşüne karşı yorumu onaylamayan- tamamen yorumlara kapatabilirsin, bu özellik var zaten ya da yan tarafa "beni övün" yazabilirsin.

Tuncelin yazdığına benzer bir şekilde etraf yaldızlı simli flaş görüntülerle doludur, tamam görsellik önemli de bu parlayan resimler ne oluyor Allah aşkına!

Diğer bloglara yorumu sadece bana beklerimdir- sen burda ne yaptın ki sadece kapıyı çalıp ben size geldim ben de beklerim diyorsun, yorum yap yahu bir kelime:)

RSS özelliği sunmaz- çok değil ama böylesine de rastladım, tamam çok güzel blog ama, rss okuyucuda 100 blog varken bi tek seninkini her gün bloğa girerek takip edemem ki!
Mim için Tuncel'e teşekkür edip mimi, konusuna uygun olarak Sinirliadama, bloglamanın kurucusu olarak bu işlerden en çok anlayanlardan Eray'a ve de yeni bloğuyla Banu'ya yolluyorum..

Yorumlar

La Madame Chapeau dedi ki…
Geç de olsa görev yerine getirilmiştir :))))

Ama burada:
http://karafakidentatlar.blogspot.com/

Popüler Yayınlar