Geri Sayım//3-2-1-0


Bir süredir olan bir uygulama ama bugün foxta tekrar görünce aklıma takıldı
Reklamların köşesinde bilmem ne programına 5 dakika 35 saniye 34-33-32 diyen bir sayaç var,
Peki bu programa 5 dakika varsa 5 dakika boyunca reklamları kaç kişi seyreder?
Zaplarken tesadüfen o kanala düşenler 3 dakika kaldığını öğrenince 3 dakika izler mi?
Reklamın başında ve sonunda yayınlanmak daha pahalı olması makul bir şey ama bu sayaç işiyle ortadaki reklamın değeri gitt gibi bir reklamınız yoksa sıfıra yaklaşmaz mı?
Bence bir izleyici en fazla bir dakika varsa o reklamı izlemeye devam eder,
TV kanalı--> İzleyici-->Firma-->TV kanalı-->İzleyici...
şeklindeki bir döngüde TV kanallarının izleyiciyi firmanın önünde değerlendirmesi bir izleyici olarak benim işime gelse de firma açısından bakıldığında bu sayaç uygulamasını yapan kanallardan ortalardaki reklâm fiyatlarının düşürülmesini istemeye hakkı var mıdır?
Peki TV kanalları bu fiyatı düşürmüşler midir?
Firmalar böyle bir talepte bulunmuş mudur?
Falan Filan...
Merak Ettim de...

Yorumlar

Popüler Yayınlar