Radyo Reklamları//Yemeksepeti


Kitabın birinde bir karikatür görmüştüm, gazete reklamları, tv reklamları, radyo reklamlarını simgeleyen insanlar çizmişlerdi ve radyo reklamını simgeleyen kişi oldukça çirkindi. Altta da "Evet radyo reklamlarını önemsemiyor olabilirsiniz ama biz bu işi gerçekten iyi yapıyoruz" tarzında bir mesaj vardı.
Geçenlerde PangPeng'de Gaye Ör yazmıştı radyo reklamları tv reklamı izlemeyene bir şey ifade etmiyor diye. Ve yazısında şöyle demişti "eğer müşterileriniz reklamlarınızla sadece radyoda karşılaşıyorsa, onların kafasında “bu ne reklamıydı acaba” bilmecesi oluşturmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz."
Ve biraz önce bigumigu'da yemeksepeti'nin harika radyo spotlarını dinledim. Şu ana kadar rastladığım en etkileyici radyo reklamlarından birisi olmuş, mutlaka dinleyin.
Bu çalışma için hem TBWA'i hem de yemeksepetini kutlamak gerekir diye düşündüm ve flashback'ler içinde bu yazıyı yazdım:) Radyo reklamı da önemlidir efendim, radyo reklamı önemli değilse paranız ve emeğiniz önemlidir diyerek de bu yazıyı bitirdim:)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Başını da koyalım yorumumun da anlamsız olmasın ; ]

"...radyo reklamlarının çoğu siz televizyondaki reklamı görmedikçe size bir anlam ifade etmiyor.

bu da şu demek oluyor; eğer müşterileriniz reklamlarınızla sadece radyoda karşılaşıyorsa, onların kafasında “bu ne reklamıydı acaba” bilmecesi oluşturmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz."


radyo reklamları önemsiz değil; lakin bir çok firma tv reklamından yola çıkarak yapıyor. bu durumda tv reklamını görmediysen radyo reklamı bir anlam ifade etmiyor.

Popüler Yayınlar