Reklam Yarat'a Teşekkürler


Reklam Fikirleri Bundan 6 ay önce Bloglama Reklam Şebekesi'ndeki ilk sponsor reklamın başladığı blog olmuş ve ReklamYarat.com sponsor bannerı sağ üst köşedeki yerini almıştı.
Zaman hızla akıp geçti ve 6 ayın sonuna geldik. Bu sürede ReklamYarat bannerının tıklanma oranı diğer bloglama bannerlarının yaklaşık olarak 4-5 katı google reklamlarının ise yaklaşık 6 katı oldu. Bu da sponsor reklamın yani markanın hedef kitlesiyle ilgili bloğa sponsor olmasının diğer reklam türlerine göre ne kadar avantajlı olduğunu gösteriyor sanırım.
Zaten Reklam Yarat yetkilisi Mert Bey de Eray'a gönderdiği, Eray'ın da bana ilettiği mailde "Bizler de Reklamyarat.com olarak sizin ilk sponsorunuz olmaktan gururlu ve mutluyuz. Bloglama.com sayesinde hit sayılarımıza ciddi artis oldu. Guzel bir is ortakligimiz ve dostlugumuz oldugunu dusunuyorum." diyerek memnuniyetini dile getirdi.
Ben de desteği için Reklam Yarat'a ve Mert Bey'e tekrar teşekkür ediyorum ve ilerleyen zamanlarda daha fazla bloğun sponsorunun olmasını diliyorum. Bu hem blog yazarları hem de firmalar açısından kazan/kazan bir ortaklık olacaktır diyerek de yazımı bitiriyorum:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar