Nilüfer Artı Bilet: Hey Moruk!


Nilüfer Turizm Artı Bilet diye yeni bir site açmış. Eskiden de internetten bilet alınabiliyordu ama artık puan falan da vereceklermiş. Babam bi üye ol bakalım belki bir işe yarar deyince siteye girdim ve üye ol bağlantısına tıkladım. İstenen bilgiler arasında doğum günü de var ama 1 ocak 1945 ile sınırlamışlar kullanıcıların doğum gününü. 63 yaşından büyüklerin internetle çok fazla haşır neşir olmadıkları ortada ama yine de 31 aralık 1944 doğumlu olsaydım ve bu ekranı görseydim bana "moruk senin internetle işin olmaz" dediler deyip canım sıkılırdı herhalde:)
Bu durumu yaşayacak Türkiye'de kaç kişi vardır denilebilir belki ama yine de bir kişi bir kişidir. özellikle orada 1945 yerine 1925 yazması için siteyi hazırlayanın bir dakikadan fazla zamanını almayacak olması düşünüldüğünde daha ilginç oluyor.

Yorumlar

La Madame Chapeau dedi ki…
Doğrusu 1945'in çok sonrasında doğmuş olsam da böyle bir uygulamaya ben de sinir olurum.

Özellikle 1936 doğumlu Yılmaz amcamın gayet aktif bir şekilde her gün internet kullandığını göz önüne alırsam, "1945" saçma bir sınır olmuş derim.

Kaldı ki aklıma bizim fakültenin dekanı olan hocam geldi. 1942 doğumlu ve sanıyorum ki interneti bu "1945" sınırlamasını aklına getirenden çok daha iyi kullanıyordur :))))

Popüler Yayınlar