Türkiye Çanakkale Okuyor

Türkiye Çanakkale Okuyor.

Yukarıda bir hafta boyunca Sansüre Hayır bannerı yayınladım ama anlaşılan sesim duymamışlar ki (:) hızla sansürler devam ediyor. Bugün de Türkiye Çanakkale Okuyor banner'ı koydum, okumak lazım, öğrenmek lazım... 18 Mart gelirken böyle bir çalışma güzel olmuş. Keşke tek bir yayınevinin çalışması olmasaydı da Çanakkale ile ilgili bir çok yayınevinin kitapları bu sisteme dahil olsaydı, ama buna da şükür:)
Hadi bakalım, Çanakkale okumaya, Çanakkale'yi hatırlamaya başlayalım...

Yorumlar

Burcu Tüzün dedi ki…
bizde b�yle g�nler genelde o g�n hat�rlan�r sadece. O g�n b�t�n g�n g�n�n anlam ve �nemini anlatan filmler g�sterilir. O g�n�n sonunda her �ey biter. Ne �ncesi ne sonras� olmaz. Ben mi �ok huysuzum, yoksa bu i� biraz tuhaf de�il mi?
h k dedi ki…
ben hiç yoktan iyidir diye düşünüyorum burcu,
diğer türlü hiç hatırlamamaktansa içinde ticari öğeler bile barındırsa bunlar da olmasa tamamen unutabiliriz...

Popüler Yayınlar