Kampanya Var, Ama Burda Değil- Toyzz Shop

Biraz önce kampanyacininde gördüm. Toyzz Shop kampanya yapmış, 50 ytl alışveriş yapanlara çekilişle hediye veriyorlarmış. Ödüller cezbedici, slogan süper "Jeeppii!".
Fakat ve lakin internetten yapılan alışverişler bu kampanyaya dahil değilmiş. Belki de AVM gezilerinin vazgeçilmezi yapmak istiyorlar kendilerini, ya da AVM gezenlerin kafasında yer edinmek ,mağazalarının konumunu ezberlettirmek istiyorlardır. Kimbilir belki de yasal engel vardır MPİ'nin dayattığı.Eğer yasal engel yoksa,ki sanmıyorum, Toyzz Shop'ın bu uygulamasına anlam vermedim. Internet üzerinden oyuncak alıp çekilişe katılma istediğim için değil,
  • İnsanlar 7/24 AVM'ye gidemeyecekleri
  • İnsanlar 7/24 AVM'ye gitmeyecekleri
  • İnsanların gittkleri AVM'de Toyzz Shop olmayabileceği
  • İnsanların gittikleri AVM'de Toys R Us vs olabileceği ve kuvvetle muhtemel olacağı
  • Kampanya süresince 50 YTL üzeri internet satışlarını engelleyebileceği (cannibalization'a yol açacağı)
  • İnsanlar arkadaşlarına web sitesini söyleyip "Gir, al" diye rahatça kampanyayı önerebileceklerine rağmen, "Antares'e gel oyuncak alalım" demeyecekleri (ki örneğin Ankara için belirtilen mağazaların üçü de şehir mekezinin dışıında sayılabilecek mağazalar)
için kınıyorum. Bu sebeplere şu anda aklıma gelmeyen bir kaç sebep daha eklenebilir. Bilmem siz ne düşünüyorsunuz?

Yorumlar

didaktik palyaço dedi ki…
huseyin abi birde şu avea nın reklamalrına el atsan o nasıl bir reklam kampanyasıdır son 2 kampanyaları berbattı gerek reklamalrı gerekse ozellikle son reklamlarıyla beraber(hani kadın mutsuzum yanınmdakıyle falan dıyor da adam ona bir sim kart çızıyor falan ya) kızılayın ortasında her adım başı avea hat satan bırılerı var ve bıllboardlarda sende simk art tak sende gül sende mutlu ol vs tarzı yazılar şahsen benı çok irite etti.. bu tarz kampanyalar kuralına goremı yapılıyor ne bılıyım bı afiş falan hazırlanırken genel hitap edilen kıtle ve algı metodları kullanımı doğru mu son avea reklamalrında? bird bu konu uzerıne birşeyler karalasan:)
h k dedi ki…
emrecim sen zaten karalamışsın:) bende sevmedim sim gül şeysini aveayı hep birlikte kınıyoruz:)
didaktik palyaço dedi ki…
kınıyoruz değil mi abi!

oh bee!*





avea yı kendi reklam repliğiyle vuruyorum :))

Popüler Yayınlar