Mimmmm, if i were a...

Yağmur mimlemiş ne olurdun demiş,çok zor bi mim olmuş yahu ben sadece yaşarım ne olurdum diye düşünmem ki:)Ama yine de cevap vermeye çalışayım:

-Yemek olsam:
makarna, herkes bilir, kolay bir yemektir
-Müzik aleti olsam:
mızıka, niye bilmiyorum ilk o geldi aklıma
-Araba olsam: sunrooflu bir model bi açık bi kapalı
-Aylardan hangisi olurum? nisan, 2 ay sonra yaz gelir bana da hep 2 ay sonra yaz gelecek hala beklemedeyim
-Ayakkabı olsam ne olurum? bot sebebi yok:)
-Kıyafet olsam ne olurum? t-shirt sebebi yok:)

Çok iyi cevaplar vermediğimin farkındayım ama gerçekten benim için kazık bi mimdi:)Mimi Iraza doğru yolluyorum:)

Yorumlar

Yağmur dedi ki…
sebepsiz yaşıyoruz işte:D,gibi olmuş:)ellerine sağlık,mim e katıldığın için teşekkürler:)
admin dedi ki…
Saol Hüseyin, pas için :)

Popüler Yayınlar