Marka Olmak & İç Mekan Tasarımı

Bugün Perakendecilik dersinin bir ödevi için Ankamall AVM'de yanyana duran Levi's, Mavi Jeans, LTB ve Colin's mağazalarına girdim.Hafta sonu olması sebebiyle normalden daha da kalabalık olan AVM'de mağazalarda haliyle oldukça doluydu.
Colin's ve LTB mağazalarında bulunan her boşluğa bir ürün koyma sevdasından kalan boşluklara müşterilerin sığması oldukça zordu. Levi's ve Mavi'de ise illa ürün sergilemek yerine müşterinin rahatça gezebileceği kadar boşluk mevcuttu mağazada.

Mavi ve Levi's da mağazaların tasarımının profesyonel bir elden çıktığı belliyken, Colin's benim de yapabileceğim bir tasarıma sahipti, duvarlara raf boşluklara askı. LTB ise aynalarla mağazayı büyütmeye çalışsa da bu görsel yanılma bir işe yaramamış boşluklar doldurulmaya çalışılmış, duvarlar vitirnler genel olarak simsiyah olan mağaza nasıl bir tercihin ürünüdür anlamadım.

LTB'de %50 indirim olduğu için o karanlık atmosfere ve sıkışıklığıa rağmen giriliyor, Colin's te fiyatlar Levi's ve Mavi'den ucuz olduğu için dar koridorlara sığılmaya çalışılıyor. Levi's ve Mivi'ye gelince fiyat etmeniyle değil mağazalarının tasarımıyla alışverişe davet ediyor insanları!!

Ankara'dakiler yolunuz düşerse siz de sırayla girin, Mavi Jeans ve Levi's ın Colin's ve LTB'den daha iyi marka oldukları mağazalardan bile hissediliyor! Dİğer AVM'lerde de benzer tabloların olduğunu tahmin ediyorum, tecrübesi olan paylaşırsa sevinirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar