Tek kale

Bu akşam ev telefonumuz çaldı, açar açmaz "Hayırlı Bayramlar" lafını duyunca ben de "Hayırlı Bayramlar" diye cevap verdim sesi tanımasam da. Sonra devamını dinleyince şaşırdım "Ben Ak Parti Çankaya ilçe başkanı bilmem kim. Kurban Bayrmınızı kutlarım vs vs". Doğrusu bant kaydı bir ses ve teknolojinin imkanlarıyla bütün evleri aramak özel hayata saygı açısından ne kadar uygun bir harekettir bilemiyorum.
Ama yine de en azından Ankara'ya baktığımızda geçen bayramda da bu bayramda da bilbordlar, raketler vs aracılığıyla halkın bayramını kutlayan tek parti Ak Parti oldu, geçen bayram bir de saadet partisinin bez afişini görmüştüm.
Bu yazı için görsel ararken bir de Tayyip Erdoğan'ın 200.000 özel bayram tebriği yolladığını ve bu tebriğin de tasarımıyla bir çok yerde haber olduğunu gördüm.

22 Temmuz seçiminde de AKP outdoor mecrayı en etkin şekilde kullanan partiydi.Sebebi outdoorun kullanılışı olmasa da %47 ile çıktılar seçimden. Şimdi hala outdooru kullanıyor.Etkin bir şekilde, halka "dokunabilecek" bir amaç için kullanıyor. Sır olmayan bir amaç için, bayram tebriği için kullanıyor. Diğer partiler ise hiç bir şey yyapmıyor. Diğer partiler yapıyorsa daben görmedim henüz. Böyle olunca AKP'nin reklamının etkisi daha da artıyor. Diğer partiler reklamlar ve propagandalar için yine seçime 3 ay kalmasını beklerlerse %47ye daha çok ağlarlar gibi geliyor. Diğerlerinin de propagandanın sadece 3 ayla sınırlı bir etkinlik değil bir süreç olduğunu farketmeleri gerekiyor. Ama şimdilik ufukta ben böyle bir şey pek görtemiyorum. Bu da dediğim gibi AKP'nin ekmeğine yağ sürüyor. AKP adeta tek kale maç yapıyor. Falan filan...

Yorumlar

Popüler Yayınlar