I Know What You Did Last Summer


Başlıktan bir film yazısı umulabilir ama öyle değil:) Bu videoyu bir iki ay önce bir blogda görmüş ve çok beğenmiştim.

Bir kaç gün önce de Data Profil firmasının reklamını gördüm. Tıpkı videodaki reklamcı gibi bir firma Data Profil. Reklamverene "Hedef kitleni o kadar iyi tanıyoruz ki!" veya "O kadar iyi tanımlanmış bir kitlenin verilerine sahibiz ki!" diyor.

Her şeyimiz biliniyor üstelik bu bilgileri gönüllü olarak veriyoruz ve bu yönde reklamlar ve pazarlama kampanyaları ortaya çıkıyor. Bütün firmalar bütün bilgilere sahip olmalarına rağmen tüketiciye "dokunabilen" firma görmek oldukça zor oluyor. Pazarlama 4 işlem gibi formüllerle yapılmıyor. Sayılar ve veriler yardımcı olsa da bunların dışında kuvvetli bir gözlem ve muhakeme yeteneğini de gerektiriyor..


Yorumlar

Popüler Yayınlar