Adsense vs Bloglama

Bloglara adsense ekledim dün, iki tıklamadan 0,04 dolar kazanmışım. Aslında net olarak bilmiyorum bu adsense in mantığını ne veriyo ne alıyo. 100 dolara ulaşınca para vereceklermiş her gün bi tıklama olsa 5000 gün sonra 38 yaşıma girdiğimde alacağım parayı, o zaman yaş olacak 38 bi çocuğun bayram harçlığı çıkar heralde:)
Google'da da diğer blog&reklam vs sitelerindeki bu alt limit olayı kartopu gibi büyüyerek alınamayan çeklere dönüp reklamcıya baya bi ek fayda sağlıyor olmalı. Bugün de nahnubey bloglamanın resmi açılışını müjdelemiş. Onlarda alt limit olayı yokmuş,ne güzel, ona da üye oldum. Nahnu bey alt limit koyarsanız kullanılmayan bir sürü para Sözleşme Şartları'nı okudum deyip o limite ulaşamayanlar sayesinde hesaba milyonlar (ytl) akar 18lik çıtırlarla gezersiniz benden bir tüyo:) Gerçi ilerde sistemi değiştirebiliriz diyerek zaten bunun ipucu verilmiş bile,neyse elin google'ı kazanacağına bizim nahnu kazansın demi:)
Bu reklamlardan para kazanacak mıyım? blogger olmayı bırakmazsam belki ilerde şimdilik sakız parası ancak:) Ama olsun zaten blog yazıyoruz bi köşede de reklamlar bulunsun değil mi:) Bloglama'ya reklamfikirleriyle üye oldum Haydar Baş hocam gibi burdan taahhüt ediyorum (Makaleyi Link veriyim diye ararken buldum adam süper yazmış linke mutlaka tıklayın:)) dişe dokunur bir para gelirse reklamfikirleri yazarlarıyla yemeğe gidecez ama sakız parası çıkarsa sakızı alır tek başıma çiğnerim:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar